Cvik 1

Cvik 1

Loptu držíme v dlaniach s vystretými rukami smerom k stropu, v tejto polohe nádych a pri výdychu spúšťame vystreté ruky za hlavu.


Cvik 2

Cvik 2

Loptu držíme v dlaniach s vystretými rukami smerom k stropu, v tejto polohe nádych a pri výdychu nakláňame vystreté ruky do strán (nie až na podložku), očami sledujeme loptu.


Cvik 3

Cvik 3

Loptu držíme v dlaniach s vystretými rukami smerom k stropu, v tejto polohe nádych a pri výdychu spúšťame vystreté ruky s loptou smerom k zohnutému kolenu a potom striedavo k druhému. Kolená zdvíhame smerom k lopte.


Cvik 4

Cvik 4

Loptu držíme medzi zohnutými kolenami (šľapy na podložke) nádych, pritlačíme kolená k sebe, výdrž 2 sekundy, potom pomaly výdych až do uvoľnenia.


Cvik 5

Cvik 5

Loptu držíme medzi zohnutými kolenami (šľapy na podložke) nádych vystrieme predkolenie jednej nohy smerom nahor, výdrž 2 sekundy, potom výdych až do uvoľnenia.


Cvik 6

Cvik 6

Loptu držíme medzi zohnutými kolenami (šľapy na podložke) nádych, nadvihneme zadok max. 3 cm na podložku, výdrž, potom uvoľnenie.


Cvik 7

Cvik 7

Loptu si položíme pod koleno jednej nohy, zdvihneme predkolenie a zatlačíme koleno do lopty, potom cvičíme aj s druhou nohou.


Cvik 8

Cvik 8

Loptu si položíme pod chrbát medzi lopatky, ruky vystreté mierne od tela dlaňami na podložke, prenášaním váhy do strán (gúľame sa) uvoľňujeme chrbát.

Prihlasovanie je určené iba pre správcov obsahu. Iní používatelia (napr. fóra) tu prístup zriadený nemajú.

POZOR! Každý neplatný pokus o prihlásenie je zaznamenaný.